niedziela, 21 grudnia 2014

Ulubiony kosmetyk grudnia :D

   Witam :* !
   Mimo, że do końca grudnia zostało jeszcze trochę, ja już postanowiłam napisać post tego typu ^^. W tym miesiącu bez pamięci zakochałam się w... Nivea, Lip Butter - masło do ust. 
   Dlaczego ? Powodów jest kilka :D. Przede wszystkim ma piękny zapach, ( mam wersję malinową) mogłabym go wąchać całymi dniami! Jeśli chodzi o opakowanie jest ono bardzo urocze, jednak trochę się go obawiałam. Przed zakupem, czytałam opinie, że jeśli rzucimy je "luzem" do torebki czy plecaka samo się otwiera. U mnie taka sytuacja nie miała miejsca, chociaż nosiłam je od początku grudnia zawsze ze sobą.  Bardzo wygodnie nakłada się masełko na usta, gdyż konsystencja jest idealna. Natomiast jeśli chodzi o nawilżenie radzi sobie całkiem nieźle, co dla moich ust jest niezbędne. No i nadaje im delikatny kolor i połysk. Jest meeega wydajny!!! Mimo, że używam tego produktu od niecałego miesiąca prawie go nie ubyło :o. Cena (10 zł) przy tak małej ilości produktu może wydawać się trochę duża, jednak masełko jest tak wydajne, że koszt staje się jak najbardziej ok. Myślę, że jedynym minus to jednak aplikacja produktu, bo jednak jest to trochę niehigieniczne, ale wybaczam mu to! :D 
   Podsumowując masełko do ust od Nivea: dobrze nawilża, ma cudowny zapach i piękne opakowanie, jest bardzo wydajny, a jedyna wada to aplikacja. Z czystym sumieniem mogę Wam go polecić! 


1 komentarz:

  1. nigdy nie używałam tego błyszczyka :/
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <3
Nie bawię się w obs za obs