sobota, 14 marca 2015

Jak zacząć ćwiczyć?

  Witam :*!
  Postanowiłam wprowadzić coś nowego na bloga i będzie to... seria postów o ćwiczeniach! Mam nadzieję, że taki temat wpisów przypadnie Wam do gustu. Nie przedłużając, zapraszam :D!
  Która z nas nie chciałaby mieć wysportowanego ciała, szczupłych ud i lekko umięśnionego brzucha? Zdecydowanie większość nastolatek ćwiczyło z Chodakowską czy Mel B. Jednak wiele razy nowy, zdrowy tryb życia kończył się po paru treningach. Jak tego uniknąć?

1.Przygotuj sobie plan treningowy i powieś w widocznym miejscu np. nad biurkiem. Możesz go wydrukować lub napisać ręcznie, ale warto użyć kolorowej czcionki. Tęczowy harmonogram zmotywuje Cię o wiele bardziej niż czarno biały. Wyznasz sobie jeden dzień w tygodniu, całkowicie wolny od ćwiczeń.
2. Ustal kilka większych i mniejszych celi,do których będziesz dążyć. Jeżeli  jakiś osiągniesz, przyznaj sobie nagrodę!
3. Motywacja zawsze i wszędzie! Przed każdym treningiem oglądaj zdjęcia wysportowanych kobiet. Uwierz mi, zdecydowanie lepiej się ćwiczy ze świadomością, że i Ty po pewnym czasie będziesz tak wyglądać. Dodatkowo poszukaj cytatów, które Cię mobilizują, przepisz je na samoprzylepne karteczki i powieś obok komputera, nad łóżkiem, na lodówce, gdzie chcesz :).
4. Strój w którym ćwiczysz też jest ważny. Okey, nie musisz od razu biec po ubrania z najnowszej kolekcji Adidas, ale wybieraj  na treningi mega kolorowe ciuchy. Nawet jeśli w twojej szafie dominuje czarny kolor, pozwól sobie na odrobinę szaleństwa i ćwicz w różowej koszulce. Nawet taka drobnostka potrafi zmotywować.
5. Ważna jest też, aby harmonogram był różnorodny. Nie ograniczaj się do  ćwiczeń tylko i wyłącznie z Mel B, bo bardzo szybko mogą Cię znudzić. Staraj się zmienić trenerki, po jakimś czasie sama zobaczysz z którą ćwiczy Ci się najlepiej.
6. Ustal stałą porę ćwiczeń i zadbaj o to, żeby nikt Ci wtedy nie przeszkadzał. Zamknij drzwi, włącz motywującą muzykę, pooglądaj motywacje i do dzieła! 
  No i najważniejsze, jeżeli czujesz, że i tym razem przestaniesz ćwiczyć po kilku dniach, nie warto zaczynać. Motywacja jest przede wszystkim w głowie. To od Ciebie wszystko zależy! 

  To chyba wszystko, dajcie mi znać w komentarzach czy moje rady są przydatne i czy podoba Wam się pomysł na nową serię :D.

61 komentarzy:

  1. Motywujący post :) ja od już dwóch tygodniu ćwiczę z mel b ^^
    jestemfolta.blogspot.com - poklikasz w linki? ♥


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także uwielbiam Mel B, to zdecydowanie ona najbardziej mnie motywuje ^^

      Usuń
  2. Świetny pomysł na posta:) Dla mnie bardzo ważne jest posiadanie fajnego stroju a ćwiczyć staram się przede wszystkim w klubach, niektóre zajęcia są bardzo ciekawe i ciężko samemu się zmobilizować do takiego wysiłku:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham posty o ćwiczeniach :) Czekam na więcej :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post !
    bardzo mnie zmotywowałaś ♥
    dziękuję ! <3

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. LUBIE TEGO TYPU POSTY :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna notka i pomysł :)
    Zapraszam http://doti-dootkies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie jeżeli i tak wiesz, że zakończysz ćwiczyć po kilku dniach to i tak czy siak lepiej zacząć. Wtedy można sobie właśnie uświadomić czy naprawdę tego chcemy czy też nie. ;) Sama ćwiczę i też tak nie raz miałam ;p

    cudimiud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Punkt trzeci zdecydowanie najważniejszy, bo czy w ogóle ruszylibyśmy się z kanap, jeśli nie motywacja? :D Sama jestem dopiero na początku drogi ze zmianami w swoim życiu, ale efekty już zauważam ;) Więcej takich postów! Dzięki! Chętnie zaobserwuję :)

    www.agneswojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasami biegam lub ćwiczę, ale nie zależy mi na tym, aby schudnąć, lecz na moim zdrowiu! :) świetne te inspiracje.
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super porady ! :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super porady ! :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog =)

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatny wpis :D
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog
    zapraszam do mnie :*
    moze zaobserwujesZ?
    pozdrawiam

    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, bardzo motywujący! Swietne porady! Na wiosnę lub lato zaczynam ćwiczyć, narazie tylko dieta.

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wpis i jestem za następną serią, chociaż przekonać się do ćwiczeń nie mogę, bo leniwa jestem haha

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ćwiczę już sporo czasu, zawsze robię sobie jeden dzień wolny od ćwiczeń w tygodniu i czasem nawet czuje, że ten dzień bez treningu jest dla mnie dniem straconym, więc i tak wtedy ćwiczę :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za podpowiedzi z twojej strony.
    Nie niecierpiałam koszykówki, lecz chyba juz ja lubię.
    http://noowosadka.blogspot.com/
    Skomentujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, aj bardzo lubię czytać takie motywujące posty, bo sama zaczęłam ćwiczyć! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne porady! ;)
    Czekam na kolejne posty z tej serii!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zaczelam cwiczyc mel b :)

    Pozdrawiam :*
    Poklikasz w linki z choies?
    My-soul-my-thoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio widzialysmy podobny post na innym blogu.. i wiecie chyba same taki zrobimy kiedys. uwazamy ze takie motywujace do cwiczen posty sa naprawde super :)
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia <3
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama ćwiczyłam z mel b i chodakowską,jednak anemia to wszystko przerwała..teraz po 5 minutach mam zadyszkę jak nie wiem co,no ale innym życzę pwodzenia:)
    Mega motywacja!<3
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post ;)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post i przydatne rady. Postaram się z nich skorzystać, bo ja już niestety wiele razy odpuszczałam po kilku tygodniach. Czekam na więcej postów tego typu :)

    maseeelko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Great photos and post. Thanks, dear, for visiting my blog. Keep in touch, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne, pożyteczne porady :)

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za motywacje. Zaczynam od dzisiaj. <3
    Zapraszam: http://tinii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post!
    Sama ćwiczę z Mel B i mam nadzieję że wytrwam jak najdłużej :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak, post jak najbardziej motywujący ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo motywujące ;)
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  34. ja ćwiczę codziennie :D najbardziej zależy mi teraz na wyrobieniu sobie jeszcze lepszych wcięć w talii :)

    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. Także staram się zmieniać szybko trenerki. Masz rację ograniczanie się, powodu nudę.

    Obserwuje(jako:Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przydatne porady, ja chwilowo codziennie rozciągam się do szpagatu ale też biegam co dwa dni żeby spalić zbędne kalorie z ud :)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę że posty na takie tematy zawszę będą genialne, w końcu każda z nas chcę być smukła i piękna :)
    Obserwuję :D

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    www.zuuzuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już ćwiczę i przekonał mnie do tego jeden z blogów.

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobre rady! Jak dla mnie motywujący jest superkolorowy strój sportowy :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ważne aby ta ngorda to nie był fast food lub słodycz :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny blog , na pewno będę zaglądać tu częściej :D pozdrawiam :*
    http://www.carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post,przydatny dla mnie :D

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam sport i bardzo chętnie będę czytała posty o ćwiczeniach :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mimo wszystkich rad i motywacji nie mogę się zebrac do jakichkolwiek ćwiczeń :D
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba zacznę ćwiczyć , ale tyle nawalają w szkole , że nie mam czasu nawet na gitarę !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Najtrudniejszy pierwszy krok, ale mi to z wiosną zawsze jakoś tak naturalnie przychodzi. Teraz tylko ubolewam nad tym, że nie mogę pójść sobie pobiegać :(
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Najtrudniej jest zacząć ale za to po kilku dniach bardzo szybko można przywyzwyczaić się do nowego trybu życia. Wystarczy tylko chcieć ;)
    Bardzo ciekawy blog, chętnie do Ciebie wrócę i zapraszam też do siebie, może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Poza strojem warto też sobie przygotować matę do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeśli zbiorę się w końcu, aby zacząć ćwiczyć to będzie cud!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ćwiczę od dwóch miesięcy i napiszę Ci co mi się kończy - motywacja :) Powoli się wypalam, chociaż efekty widać :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też biore sie za siebie, lece na silke a zis biegalam !!!

    obserwujemy ?

    - Buziaczki, Evelyn ;* revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Najtrudniej zacząć, a potem jakoś to idzie :)))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak dla mnie, tym co trzeba na początku zrobić, to po prostu ruszyć tyłek ;) Najpierw zacznijmy ćwiczyć, a dopiero później zajmijmy się przygotowywaniem kolorowego harmonogramu i przeglądaniem motywacyjnych zdjęć ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. swietne rady,ja niestety nie umiem sie zmotywowac :(

    żyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. W związku z tak piękną pogodą postanowiłam się zmienić i ćwiczę :) codziennie :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie sprawdzał się szczegółowy harmonogram, dotyczący dokładniej ilości powtórzeń ćwiczeń danego dna;p
    Zaczynałam od małej ilości ćwiczen i podwyższąłam każdego dnia stawkę. W dodatku przygotowąłam sobie kilka dodaatkowych ćwiczeń, które robiłam od czasu do czasu jako bonus doharmonogramu.Polecam również ćwiczyć całe ciało a nie np. tylko problematyczną część ciała. bo nie przyniesie to takich efektów jak całość:)


    ~~ Zapraszam na nowy wpis na BlondBlog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo ciekawy post. cały blog też super. będę obserwować

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. byclepszawersjasiebie.blogspot.com zapraszam. +obserwuje, ciekawy blog.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy miły komentarz <3
Nie bawię się w obs za obs